על השירות הציבורי ותחושת השליחות

פורסם: מרץ 11, 2014 ב-Uncategorized
hamutal

חמוטל רוגל פוקס, דוברת שגרירות ישראל במדריד

פוסט של עמיתתנו לעבודה, חמוטל רוגל פוקס, דוברת שגרירות ישראל במדריד:

העבודה שלי היא לייצג את מדינת ישראל.

גם אם הממשלה, כל ממשלה, לא מדברת תמיד את דעותיי.

העבודה שלי היא להגיע לכפרים נידחים באפריקה, ולעמוד מול קהל עויין באירופה, לדבר שפות שאני לא יודעת, ולהעביר מסרים משתנים בנושאים מתחלפים, כשכל מה שקבוע הוא טובתה של המדינה. 

העבודה שלי עוקרת את בן זוגי מקריירה, את ילדיי מביתם, מסבתא, מחברים, ולא מאפשרת לי לבלות איתם ערבים ארוכים, ולפעמים גם לילות וחגים.

העבודה שלי שאני בוחרת בה יום יום, כי האתגרים גדולים מדי בשביל לעשותה על אוטומט, כי המורכבות המקצועית והמשפחתית נוכחת כל העת, כי הלקוחות קשים מדי – מבית ומחוץ; צריכה לאפשר לי להתפרנס בכבוד.

אני משרתת ציבור גאה של מדינת ישראל. עכשיו תורה של המדינה להיות גאה בי.

כתיבת תגובה

